четвер, 2 серпня 2012 р.

Бутафорщик фільму: Денис Бодачевський

Продовжуючи розповідати про учасників знімальної групи
неможливо не розповісти про Дениса Бодачевського, людину
із "золотими руками" Денис працює на кіностудії  ім. О. П. Довженко,
бутафорщиком. До того закінчив спеціальний коледж в Одесі за
спеціальністю. Вміє зробити все від зброї до муляжів тортів. Мене
завжди заворожує його праця. Як не прийдеш всюди підвішені або
стоять на столах унікальні речі: макети літаків, потягів, частини манекенів,
фальшиві книжки, зеркала із рамками в єгипетському стилі... У нього
завжди як в якомусь казковому просторі. Для нашого фільму він зробив
теж чимало цікавих речей. Перша річ - це розтяжка на дорогу яка є копією
оригінального їжака "Діана".

А ще він нам зробив...



Копію придорожного знаку...

Дві різні таблички із написами, сейф старого зразка із вентилем...

І справжню лавку...

Іще в нас були наліпні номери 90-х років...

Події стрічки відбуваються в 90-х рр., тому і номери відповідно того часу.

З кожним із перелічених предметів траплялась якась пригода.
Наприклад, коли ми забирали із цеху - сейф, а він важкенький треба сказати,
то несли його вдвох нічною вулицею до автомобіля через прохідну,
підземний перехід, вулицю... То всі оглядалися і Бог зна, що думали.

Те, що автомобілі іноді від'їзжали із наліпленими номерами - це стандарт.
Але завжди вчасно згадував, набирав і нагадував водіям, що у них не
ті номери.

А з лавкою взагалі був кофуз непередбачуваний. Так як на лавці повинні
були сидіти люди, то вона відповідно мала бути справжньою а не
бутафорською, щоб витримати людей. Денис сколотив із трьох дошок
чималеньку і важкеньку лавку. Пам'ятаю як на мій виклик таксі приїхав
новенький Мерседес на 7 місць, бо попередив, що буде чимало людей і яке
ж було здивування водія коли я в салон почав тащити лавку.  Звісно він
упирався, але я його переконав, що всі члени групи які будуть в його авто -
головами, руками, плечами будуть тримати лавку і вона не пошкрябає салон.
До речі з перевезенням знаку у якого було дві "ніжки" по 3 метри кожна та ж
проблема. Зазвичай знак возили перпендикулярно по салон від одного кутка
авто до іншого.

Так ось привезли ми ту лавку на місце зйомок, відзняли не все то ж думаю
завтра вона іще знадобиться і вирішив її заховати. Ми її викопали, занесли
подалі в ліс і присипали листям. Наступного дня знайшли лавку і знову зарили
при дорозі та продовжили знімати. Нарешті ми завершили всі сцени із лавкою і
перейшли до наступних, а лавку так й залишили вкопаною при дорозі. Наступні
сцени ми знімали в 50 метрах від місця де була вкопана лавка. Під час зйомок я
помітив як десь поруч із лавкою зупинився фургон і з нього вийшла людина та
попрямувала в ліс. Так як я був зайнятий зйомками то не придав цьому значення.
Подумав мало чого, може в "туалет". За пару годин коли закінчились зйомки я
вирішив, що буде ліпше якщо ми знову заховаємо лавку, мало чого може вона
іще завтра знадобиться. Підхожу я з партнерами до місця, де була лавка, а її немає.
Я дивлюсь на хлопців і питаю: Ви її заховали? Тоді я подумав, що вони мене
розігрують. Всі абсолютно чесно сказали, це відчувається, що не підходили до
неї навіть після зйомок і не ховали. Я ще трохи походив і згадавши про машину
яка зупинялась вирішив, що зараз наша лавка на якісйсь присадибній ділянці.
Ось такі Денис якісні речі робить)

НЕ ЗАБУВАЙТЕ ГОЛОСУВАТИ!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар