четвер, 5 липня 2012 р.

Актор фільму: Леонід Марченко

Сьогодні починаю знайомити вас з акторами які грають
у фільмі - Дорога на Захід. Буду розповідати про одного учасника
команди щочетверга. Розповідатиму трохи про людину і яка вона
приєдналась до зйомок стрічки.

Вирішив розпочати знайомство із головної зірки нашого фільму:  
Леоніда Леонідовича Марченко.


Леонід Леонідович  на сьогодні зіграв вже у більше ніж 40 фільмах,
а кількість вистав перелічити не можливо. В кіно кар'єра Леоніда Марченко
розпочалась іще 1961 року, а в Театрі Юного глядача, що на Липках у Києві,
іще 1963.


Отже, один із героїв стрічки "Дорога на Захід" - це "дідусь".
Ряд питань змусили мене завагатися як обрати актора на цю роль.


З однієї сторони хотілось мати максимально реалістичного персонажа і
я схилявся тому спочатку до вибору непрофесійного, але типажного дідуся.
Проте враховуючи специфіку зйомок, кількість днів і всі складності навряд
чи він би зрозумів/ виніс це все і  в підсумку міг би зірвати процес. То ж
вирішив, що найліпше взяти професійного актора старших років.


Серед моїх знайомих  було декілька які мали контакти старших акторів
із ряду київських театрів. То ж я спочатку попросив друзів скинути
мені посилання на фото акторів. І майже одразу мій вибір впав на
кандидатуру Леоніда Леонідовича. Однак він досвідчений актор який
грав у Леоніда Бикова у фільмах "В бій ідуть одні старі" та "Ати-бати йшли
солдати" і у О. Мащенко у фільмі "Як гарутвалась сталь" та в багатьох інших,
то ж я переживав, якщо він підійде, то чи погодиться він зіграти в роботі
дебютанта? Для остаточно прийняття рішення потрібно було зустрітись,
познайомитись.


Після того як я надіслав Леоніду Леонідовичу сценарій і через декілька днів
зв'язався із ним, то все стало ясно... Леонід Марченко буде в моєму фільмі!
Він сказав, що в сценарії йому сподобалась релігійна складова і він вірить у
фільм.

  

На зйомках Леонід Леонідович став "душою компанії". Зйомки з ним проходили
легко і невимушено. Його досвід і підхід "доводити все до досконалості" став
надіюсь хорошим уроком іншим акторам які приймали участь у фільмі.


А багатий акторський спектр таланту Леоніда Леонідовича ви зможете оцінити
вже по виходу фільму "Дорога на Захід.

Немає коментарів:

Дописати коментар